Jul 1, 2005

Alexia Express

Nadat ik vanmorgen van mijn "zuur" aanval bekomen was en ik een uurtje te laat de trein instaptje stond er overal op de trein "Alexia Express" . Overal in de trein lag oranje confetti er was dus een klein feestje geweest. Vlak ervoor had er een stel naast mij gestaan met bergen koffers etc die naar schiphol moesten. De trein waar ze in zouden stappen was die naar Rotterdam en dan moet je overstappen in Amersfoort. Op zich geen probleem, maar dan staat het treinstel naar Schiphol helemaal achteraan, en zij wilden helemaal voorin instappen. Vervolgens hoorde ik in Amersfoort dat door de werkzaamheden de trein in zijn geheel zou doorrijden naar Schiphol, via Amsterdam Centraal. Nou ja het was goed bedoeld. Maar er was nog wel een man die heel flauw zei (toen ik het advies gaf0: Zo, wil je de coupe voor jezelf.... wat een eikel, als ik met een koffer en twee tassen de trein in stap en de trein splitst en ik stap onvoordelig in (drie treinstellen teruglopen binnen 5 minuten is best wel kut) dan hoop ik dat iemand mij ook waarschuwt.
Nou ik ga snel weer verder werken....

No comments: