Jul 22, 2005

huiseigenaar

Zooooo, jullie lezen vanaf nu verhalen van een huiseigenaar. Grappig hoor. Wat een berg papieren moet je daar voor doornemen. Toch vind ik het wat onwennig voelen; ik ben dan wel eigenlijk de toekomstig eigenaar, maar dat duurt nog tot 2 februari. Vaag he? Momenteel kan ik even niet zo veel werken. Er werkt een signaaltje niet dus kan de computer geen verbinding maken met mijn eigen schijf. Met andere woorden, ik kom niet bij mijn eigen bestanden en programma's. Samen emt de andere twee mensen die vandaag aanwezig zijn.... Maar gelukkig zijn ze het aan het uitzoeken hoe ze dit weer recht kunnen zetten en is er een grote kans dat ik vandaag nog wel iets kan gaan doen. Heel fijn!
Dus nu maar alvast wat dingetjes inpakken.

tot later

1 comment:

Anna said...

Nou dan kan ik je dus nu officieel feliciteren zeker? Bij deze gefeliciteerd met je huis!! Kan niet wachten tot februari want ben al erg nieuwsgierig hoor!