Aug 9, 2005

Avro's Sterrenslag...

Zo, hieruit blijkt wel weer dat ik een niet al te groot lectueel ben...ik heb mij namelijk gister weer flink vermaakt met Avro's Sterrenslag bij BNN (waar Anna Zomergasten kijkt, kijk ik dit soort prut...hahahaha)Dat ziet er zo gezellig uit, dat ik bijna ook wel weer eens met een hele groep op vakantie zou willen. Misschien moet ik zoiets proberen te organiseren (zonder dat Sterrenslag gebeuren, want ik wil hoef niet te winnen, maar van verliezen houd ik neit zo en of dat de sfeer nou ten goede komt.....) Nou ja, mocht iemand hier ooit zin in hebben, dan hoor ik het wel.... Tot die tijd ga ik mij eerst echt inlezen in Argentinie, en vervolgens ga met Anna en San richting Turino (voor de World cup dan, als iemand nog HET hotel weet in Turjn, let me know, want dat moeten we nog boeken (de rest ook nog trouwens)). Nou nu tijd voor pauze.....
Salut!

No comments: