Aug 9, 2005

Een nieuwe werkplek, maar geen computer....

Het nieuwe schoolseizoen is weer begonnen, dus ik ben vanmorgen weer vroeg uit het bedje gesprongen om naar het Amsterdamse te gaan. Eenmaal op mijn werk naar mijn nieuwe kamertje gecruised (zit ik helemaal alleen, helemaal fijn!) en daar zie ik drie kasten, een bureau, een bureaublok, een printer (die ik straks met twee andere moet delen) en een telefoon. Maar geen computer. Das fijn..... Aangezien het nog maar tien over acht is kan ik de komende twintig minuten mijn neus leegpeuteren en twee bakken koffiedrinken voordat er iemand komt. Wat blijkt, er zit nog geen slot op de deur (had ik ook gezien, alleen op de toegangsdeur) en daarom kan er geen computer staan (alles wordt hier gejat, veranker een dia-apparaat aan het plafond en een paar dagen later is het alsnog weg) En de sloten moeten nog besteld worden. Dus nu staan al mijn spullen en mijn telefoon op kamer 8072 en ik heb nu een computer in een ander kamertje..... Heel fijn. Als ik wil bellen moet ik dus terug naar mijn kamer, dito voor als ik spullen nodig heb... Er is nog geen printer aangesloten, dus printen kan nog niet en mijn stand alone programma's kan ik nog niet gebruiken, want die worden pas op mijn computer gezet, als er een slot op mijn deur zit. Eigenlijk ben ik hier dus half voor Jan Lul. Heel fijn.
Tot later

No comments: