Aug 18, 2005

Kingdom of Heaven


Vanavond de laatste film die ik dit jaar op Berg en Bos ga bekijken. Na het werk- ik hoop dat het openbaar vervoer een beetje meewerkt- ga ik richting San om daar met de halve familie aan het kaasfondue te gaan. (ik heb al mijn extra kleding al mee...ben alleen mijn skisokken en sjaal vergeten, dus het mag een niet al te koude nacht worden) Als we het potje warme kaas op hebben lopen we om half negen richting Berg en Bos om daar bepakt en bezakt weer naar het filmterrein te gaan. Tijdens de meidenavond waren er 1500 bezoekers. Aangezien het vandaag mooi weer is zal het wel weer druk zijn. Zaak dus om er op tijd te zijn, want ik heb geen zin om helemaal aan een zijkant of helemaal achteraan te zitten, want dan zit je bijna honderd meter van het scherm. Ik heb Kingdom of Heaven nog niet gezien, maar het moet wel een leuke film zijn. Morgen een korte update hierover. Hopelijk beginnen ze op tijd, zodat ik rond kwart voor een weer thuis ben en onder de douche kan springen zodat ik rond een uur of een in bed kan liggen. Ander wordt het wel heel vermoeiend met een wekker die om zes uur weer afgaat (en een nieuw festijn op vrijdag in de stad met diverse podia...zucht....)...zo theebreak is over....

No comments: