Sep 30, 2005

Donderdag 29 oktober; alles afronden op het werk

De dag begint een beetje chaotisch. Als ik in Amersfoort van het ene perron naar het andere ren word ik (en nog wat andere) nog net op tijd door een medereiziger gestopt. De treinen staan verkeerd om. Voor staat nu Schiphol en achter Amsterdam centraal. Oh. Ook goed. De komende 8 minuten wordt het ongeveer elke seconde omgeroepen en elke keer zie je mensen weer verschikt opspringen en naar buiten rennen (en dan nog veel hader naar voren rennen om de goede trein te halen) Met tien minuten vertraging kom ik aan in Amsterdam.
Op het werk gaat alles goed. Nou ja, ikzelf ben een beetje gestresst. Wil alles zo snel mogelijk doen en wil ook alles zo snel mogelijk zeggen. Dat gaat niet goed en erg vaak mag ik de zin opnieuw beginnen om twee totaal verschillende dingen uit elkaar tehalen.
Van Caroline had ik begin van de week al een survivalset meegekregen (altijd handig, vooral mezelf kennende, zo zonder schaar en etc op reis gaan), ban Afien krijg ik nog wat leesvoer en van Ellen dropjes tegen de heimwee. (die zitten dus onderop in de tas, anders zijn ze op voordat het vliegtuig vertrekt)
Rond kwart voor zeven is het werk grotendeels af en kan ik met een gerust hart naar huis. Thuis is de status ontploft huis. Overal liggen wast spullen, voornamelijk spullen die nog gechecked moeten worden, opgeruimd of juist ingepakt. Morgen wordt een heerlijk dagje. Tijdens het rondrennen (niet heel veel veel zinnigs gedaan geloof ik) zie ik dat twee Nederlandse ploegen het in het europese rondje voetbal het goed doen. Hopelijk zie ik over een week een Argentijnse ploeg voetballen. Of de Boca Juniors (toch het kleurrijkst) of de wat bekaktere River plates( of heette ze nou anders)
Dit voor nu. Weer verder met rondrennen!

No comments: