Sep 30, 2005

vrijdag 30 september - Bijna klaar voor de vlucht van morgen

Zooo, even een rustpunt in het rondrennen in mijn huisje. Alles wat ik gister had ingepakt vanmorgen er om zeven uur weer uitgetrokken (toch vervelend zo'n ritme van om zes uur wakker worden) en wat spullen eruit gehaald en wat andere erin. Ik ben erg benieuwd hoe zwaar die tas is. Aangezien ik zelf geen weegschaal heb (in iedergeval niet eentje waar meer dan 2,5 kilo op kan) heb ik maar even mijn paps gebeld met de vraag of hij die vanavond even kan meenemen. Eerst zelf erop en dan zelf met rugtas. Ik heb hem al wel even op gepast en hij is zwaar. Nu nog wachten tot de laatste spijkerbroek droog is en dan kan ik weg.
Vanmorgen ook nog even extra geheugen gekocht voor mijn camera, en een hoesje voor mijn camera, wat dollars gehaald, mijn koelkast en vriezer ontdooid (was toch een keer tijd), nog wat dingen bij de drogisterij, de apotheek bezocht en nog wat dingen. ZO nog even wat eten scoren en een stofzuiger door het huis (niet dat er straks geen stof zal liggen na een verblijf van een maand elders) en dan ben ik klaar. Dan heb ik morgen alle tijd om drie uur lang te stressen, 30 keer te checken of mijn paspoort, pasjes en mijn tickets wel in mijn tas zitten en etc.
Dit voor nu, het volgende berichtje komt vanuit een redelijk zonnig Argentinie (dat zonnige hoop ik tenminste)

1 comment:

Anonymous said...

Hey Lis! Hoop dat je een goede reis hebt gehad (als je dit leest zal je dan al wel in het zonnige Argentinie zijn!!). Heel veel plezier, ben nu al benieuwd naar je eerste verslag :-)
Groetjes, Evelien