Sep 4, 2005

Heerlijk weertje

Net als je denkt dat de zomer echt over is, dan begint pas echt. Temperaturen tot dertig graden zullen vandaag, morgen en overmorgen bereikt worden. Over vandaag en morgen ben ik natuurlijk lyrisch. Over overmorgen ben ik net wat minder blij. Blijft toch vervelend als jij probeert hard te werken en de zon straalt zijn laatste zonnestralen over Nederland uit... Aan de andere kant, ik kan er nog twee dagen van genieten. Wat andere, niet geheel onbelangrijke zaken, moeten dan ook maar even wachten. Hierdoor besef ik ook dat de Argentinietrip steeds dichterbij komt. Sommige afspraken plan ik al over oktober is. En het is wel heel raar om nu al afspraken voor november te maken!

Gisterenochtend na het zwemmen (het viel reuze mee om er weer vroeg uit te stappen om op die manier weer fris en fruitig om half acht in het water te spartelen) nog even de stad in geweest en een leuke rok gescoord. Is eigenlijk en najaar, winter, voorjaar model, maar kan naar mijn mening nog mooi de tas in voor Argentinie...beetje netjes en een beetje hip. Nu de muiltjes en een leuk shirt ernaast gooien en ik kom in elk net eettentje binnen!
nou, nog even wat mailtjes uittypen en dan is het weer tijd voor het zonnetje. Monza en Alonso moeten het vandaag even zonder mij doen (maar ik hoorde al het verheugende nieuws dat Raikonnen zijn motor weer eens heeft opgeblazen, dus wie weet komt het nog goed!) Alonso voor ZEVEN (en Olav Mol door het stof!)

No comments: