Nov 16, 2005

Australie door, Uruguay druipt af....


Begreep van Anna dat het een bloedstollende wedstrijd was. Helaas moest ik die missen, dus geen verslag (wie noemt nu ff de voordelen van het werkende leven op?) alleen dit fotootje. Ze schijnen ook nog een oefenwedstrijd tegen NL te spelen, dus laten we hopen dat die in Nederland is, nog iets specifieker in Amsterdam, zodat ik eens kan gaan kijken. Want in Bs As en omgeving heb ik gezien dat die voetballers niet geheel onprettig om naar te kijken zijn (die van Australie heb ik het nu over, bij Argentinie heeft de helft veel te lang haar, zijn ze veel te klein en spelen ze veel te geniepig).....
Nou, Hiddink heeft het dus weer voor elkaar. Wel knap hoor. En nu is de pauze over dus weer aan het werk (mijn RSI ding is aan het piepen....)
foto www.nu.nl , copyright ANP
verslag wedstrijd te lezen op website Anna

2 comments:

Anna said...

ja ik ben ook fan van Aussies. Relaxed en stoer. Goed stoer dus, niet fout stoer of irritant stoer.
Guus is ook een relaxte vent en toch eigenlijk wel een hele goede coach, een van de betere sinds jaren denk ik.

Liselotte said...

hij is goed en pikt de teams met potentie eruit... want ze waren sinds vier jaar geleden al een eind op de goede weg. Maar ik ben benieuwd hoeveel progressie ze nog kunnen maken naar het WK toe, hij moet ten slotte zijn gezicht ook weer een keer in Eindhoven laten zien....