Nov 16, 2005

So you think you know me....

Your Birthdate: June 29
You have the mind of an artist, even if you haven't developed the talent yet.Expressive and aware, you enjoy finding new ways to share your feelings.You often feel like you don't fit in - especially in traditional environments.You have big dreams. The problem is putting those dreams into action.
Your strength: Your vivid imagination
Your weakness: Fear of failure
Your power color: Coral
Your power symbol: Oval
Your power month: November
What Does Your Birth Date Mean?

1 comment:

Liselotte said...

aaaah, die fear of failure hoort dus gewoon bij mij, en ik daar al jaren aan werken, het jaren lang op de opleiding als leerdoel genomen (was eigenlijk ook wel net zo makkelijk) en dan lees ik nu dit..... Waar dat eerste deel vandaan komt is mij trouwens totaal vreemd. Behalve die grote dromen dan. Maar die houd ik dan ook lekker voor mezelf. Over het algemeen dan. En dan nog een laatste opmerking: NOVEMBER is niet mijn powermonth, het is een klote maand (al klinkt dit idd wel redelijk krachtig....)