Nov 29, 2005

Naar Zeeland en weer terug

Na alle commotie van vrijdag toch heerlijk geslapen. Vlak na het ontwaken kreeg ik al een telefoontje van mijn zus om de stad in te gaan. Voordat zij langs zou komen snel nog even de laatste stand qua treinen bekeken. Tot mijn grote schrik reden er geen treinen richting Zeeland, terwijl ik daar die avond een feestje zou hebben. Na wat overleg besloten tot een uurtje of twee te wachten. Om een uurtje of twee besloten om op weg te gaan richting Kruiningen. Tot mijn grote verbazing rijd ik de komende twee uur en drie kwartier vloeiend richting Zeeland. Dit vooral omdat het in Apeldoorn intussen weer flink aan het sneeuwen is geslagen. Onderweg lees ik De reunie van Simone van der Vlugt. Het was bijna jammer dat de treinreis voorbij was, want het was wel spannend. Bij Anna snel wat gegeten, nog even andere kleding aangetrokken en richting Goes voor het feestje.
Kort samengevat heb ik mij daar prima vermaakt. Lekkere hapjes, goede wijn en gezellig mensen. Na het feest zijn we nog even Goes in geweest om cafe Lambik onveilig te maken. Rond twee uur hebben we de taxi weer richting huis genomen. De dag erna ben ik tegen het einde van de middag weer naar huis gegaan… De reis verliep voorspoedig, al had ik het net iets fijner gevonden als de trein niet vol Fyenoordsupporters (die allemaal erg blij waren) had gezeten…….maar je kunt niet alles hebben, alles reed tenminste en ook nog eens op tijd!

No comments: