Nov 29, 2005

Een uurtje vertraging

Zo, ik kan op de terugweg meteen even een pak met vertragingsformulieren ophalen, want vanmorgen was het alweer raak. En deze keer niet 5 minuutjes, maar wel een heel uur (jaaaa, twee Whoppers bijelkaar gespaard!) Waren we bijna in Amersfoort, moesten we na 10 minuten stilstaan terug richting Barneveld om van spoor te wisselen. Er stond een kapotte trein op ons spoor en die kon niet weggehaald worden. En passant mochten nog even alle mogelijke andere treinen er langs voordat wij weer onze weg gingen vervolgen. Natuurlijk had de trein erna (vanuit Apeldoorn de rechtstreekse trein naar Amsterdam, die moest dus helaas ook eerst achter de kapotte trein staan, voordat ie terug ging naar Barneveld en van spoor verwisselde...NS-snuggerheid) ook vertraging dus vertrokken we pas 25 minuten later weer vanaf Amersfoort. Onderweg nog wat meer vertraging opgelopen, want we hadden een stoptrein en een goederentrein voor ons. Uiteindelijk waren we iets over negenen op Amsterdam Centraal....en dan te bedenken dat ik daar al om acht uur had moeten zijn...grrrrrrrrrrrr.
PS: de volgende keer geef ik gewoon weer toe als ik het gevoel heb dat het echt niets uit maakt als ik een half uur langer in bed blijf liggen...zucht.....

1 comment:

Liselotte said...

Ongelofelijk! Op de terugweg had ik weer een half uur vertraging! Lekker bezig zeg!