Nov 30, 2005

Stukjes hout, blikjes verf en stofjes

Zooo, de verhuizing komt steeds dichterbij en als het goed is heb ik zeer binnenkort alle afmetingen op papier staan… Kan ik eindelijk op papier alles gaan indelen. Heel gevaarlijk. Ondertussen heb ik al drieduizend ideeën over wat ik ga doen. Het is echt jammer dat ik twee linkerhanden heb. Allereerst moeten een aantal wandjes gestuukt worden, maar daar heb je gelukkig handige mensen voor die daar hun geld mee verdienen.
Nou zijn die er voor de andere dingen ook wel, maar ik denk dat ik daarvoor wat familieleden lief ga aankijken (hoi paps) Zo heb ik geen vensterbanken, maar wel radiatoren onder mijn raam. Als ik daar gordijnen ophang, hangen die altijd voor de radiatoren. Nu zit er dus aan te denken om een soort bankje te maken (lees; zal ik mijn vader vragen….) wat als vensterbank kan dienen, en als er bezoek is, of als ik lui ben kan dienen als bijzettafeltje of eventuele zitplek. Ook moet ik nog een bankje voor bij de tafel maken. Ik heb nl. twee hele leuke stoelen (erfstukjes geloof ik) die nog opnieuw bekleed moeten worden, maar dan als tafelstoelen kunnen dienen, aan de andere kant van de tafel wil ik dan een bankje neerzetten. Daarnaast wil ik de bergkast helemaal volbouwen met allemaal planken en ladeblokken zodat ik al mijn troep daar kwijtkan. Het enige waar ik nog een oplossing voor moet vinden is mijn keuken.
Die is open en ik moet nog een keukenkast gaan vinden waar veel in kan, die wat gewicht kan dragen (ik moet mijn oven/magno ergens op kwijt) en ook nog leuk is om te zien…. Lastig he. Nou ja en dan moeten er nog een aantal dingen verzonnen worden, onder andere voor op het balkon, daar wil ik een soort mobiel afdakje maken voor in de zomer, zodat ik wat spullen redelijk watervrij kan opbergen, zonder ze telkens van vier hoog naar de beneden berging moet sjouwen en weer terug…
Ik kan gewoon niet wachten tot ik er in kan en aan het inrichten (en shopppen) kan. Nog even twee maandjes wachten en dromen. (ondertussen kan ik al wel kleurtjes, textuurtjes (parelmoerverf, metallicverf, schoolbordverf etc.) stofjes uitzoeken)vanaf het moment dat ik de sleutel heb zal ik jullie op de hoogte houden.
Nou, en nu weer even werken!

No comments: