Nov 25, 2005

Samir A. welkom op Hogeschool Leeuwarden

Ongelofelijk! Wat denkt de Hogeschool van Leeuwarden hier mee te bereiken? Meer studenten? Ik vind dit niet echt positief nieuws. Als je het dan echt nodig vindt om deze meneer aan te nemen (wat naar mijn mening een risico is; ik denk dat de Hogeschool van Leiden, die het verleden aandraagt, een slimme zet neemt) Het argument dat men studenten niet of verleden selecteert is zwak. En dat men het er het nieuws mee opzoekt nog zwakker. Ben overigens wel benieuwd wat voor mensen het de hogeschool van Leeuwarden zal op levceren enwat zij zullen doen als Samir A. besluit toch een aanslag te plegen (misschien wel met de kennis die hij op die hogeschool op doet). Ik zou dit toch wel een reden vinden om misschien toch maar een andere hogeschool te kiezen (naast het feit dat ik toch al niet zo snel naar Leeuwarden zou verhuizen, maar dat is wat anders).
(dit is een reactie op het artikel dat je kunt lezen als je op link klikt)

No comments: