Dec 28, 2005

Eerste dag OKT; Verheijen en Wust eerste Nederlandse kampioenen 2005-2006

Even kort een terugblik op de eerste dag van het OKT (ik zit nl. in de bieb en er zit hier een man achter een vande andere computers die last heeft van die huppeldepup de la tourette ziekte...hij gromt, schreeuwt en mompelt wat af en dat werkt erg op mijn zenuwen)
Allereerst de vrouwen. Wat een superrit van Wust! Heerlijk zo goed als die ging. Groenewold viel wat tegen, maar van de gevestigde orde op de 1500 m binnen Nederland deed ze het nog het beste. Van Deutekom niet onaardig. Had liever de Loor gehad maar die reed niet echt lekker (zwak uitgedrukt) Timmer was nergens. Ben benieuwd wie nummer vier wordt. Zou het voor Cramer wel leuk vinden (als ik dan toch moet kiezen) maar die moet zich dan eerst op een internationale wedstrijd nog in de kijker rijden (waar kan dat dan nog trouwens??)
Dan de mannen. De vijf kilometer is toch altijd wel spannend. Er gebeurt altijd wel iets. Ik had als drie mannen Kramer, Verheijen en Uytdehaage staan. Vooral geen Bob de Jong. Ik vind dat o'n mediageil en aandachttrekkend mannetje. Brrrrrr. maar helaas, Jochem zakte tot ver onder ijsmat en ook Ritsma lukte het niet. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik Ritsma het meest positieve vond. Relatief gezien reed hij het beste. Ik vind niet dat ie naar de OS moet, maar EK Hamar zou ik hem erg gunnen.
Zo dit voor nu. ik ga snel weer verder. Vanavond mis ik door etentje, maar morgen hang ik weer vor de tv om de dag erna verslagje uit te brengen
Chao!!

No comments: