Dec 9, 2005

Ga ik naar de dokter....

Moet ik eerst plassen voor een monster, ga ik vervolgens naar de afspraak, krijg een gehele check out, blijk hartruis te hebben, moet nog een keer plassen; voor een kweek deze keer (in de eerste zat niets). Moet ook meteen even zo'n klein bloedtestje doen, waarvoor twee keer geprikt moet worden omdat het testapparaatje het niet doet, moet ik weer omhoog om nog even wat dingen uitgelegd te krijgen en mag ik na 3 kwartier weer weg. Met een papiertje voor de cardioloog en kennis over mijn iets te hoge bloeddruk rijker, maar zonder een uitkomst waarom ik wat moeiig ben, misselijk, dorstig en hoofdpijnerig... Nou, en dat is heel fijn. Het is natuurlijk erg prettig dat ik niet zwanger ben (wat mij ook redelijk stug leek) en dat ik geen suikerziekte heb, maar de mededeling dat maar bij vijf op de honderd mensen hartruis tot grotere problemen leidt, vond ik toch weer wat minder. Voor de rest afwachten maar, misschien word ik vanzelf minder vermoeid.....
nu weer terug richting huis!

1 comment:

Anna said...

Potver Lis, wat vervelend dat je nu nog niks weet. Natuurlijk is het in ieder geval fijn om te weten dat je niet zwanger bent, en suikerziekte is ook geen pretje dus dat is wel positief nieuws natuurlijk.
Die hartruis klink heel wat minder zeg. Je hebt zoiets nooit gemerkt ofzo? Nu vertelt net m'n moeder wel dat Quinten dat ook heeft, dat hebben ze ontdekt toen ie klein was ofzo. Ik geloof dat ik hem er verder nooit over heb gehoord (dat is dus die 95%). Maar iets met je hart is toch altijd eventjes schrikken.
Ik hoop iig dat je klachten toch snel over gaan! En misschien wat meer duidelijkheid. Er zijn ook een hoop ontwikkelingen geweest natuurlijk de laatste tijd in je leventje dus wie weet wat dat er allemaal mee te maken heeft..