Jan 5, 2006

Eind goed, al goed

Dinsdag met de notaris gebeld. En dat was maar goed ook, want de notaris was behoorlijk pissed! Wat bleek nou, had mijn tussenpersoon in een fax gezet dat A. de bank de papieren op 30 december naar de notaris had gestuurd, terwijl de bank zegt dat ze dit op 3 januari hebben gedaan, B. er in de fax stond dat de stukken ook per fax bij de bank konden worden opgevraagd, maar dat de bank dit absoluut niet wilde en C. dat de notaris maar wat harder moest werken als er een of twee daagjes vertraging waren..... Wat een eikel, gelukkig heb ik het aardig recht kunnen trekken. De stukken waren op de derde dus niet binnen, maar als ze de dag erna wel binnen zouden zijn, zou ze ze nog in behandeling nemen. Ze vertelde er nog wel even bij dat ik dat aan mijzelf te danken had en neit aan mijn tussenpersoon, want die had het aardig verpest. De dag erna kreeg ik een telefoontje van haar dat alle stukken binnen waren en dat ze er mee aan de slag gaat...ze belde direct nadat de post was geweest, dus dat is erg aardig...ik heb haar duizend maal bedankt en volgens haar was dat weer een pluspunt van die dag...

Vandaag met tussenpersoon gesproken en verteld dat de notaris niet echt blij met hem was...na drie woordeen brak hij mij al af dat de notaris niet zo kleinzerig moest doen maar dat het om de client ging......EIKEL. Daarop heb ik het gesprek maar afgebroken. Sommige mensen hebben echt een enorme plaat voor hun kop! Maar dus eind goed al goed, 10 januari krijg ik de sleutels!

No comments: