Jan 20, 2006

Plotse breuk tussen schaatser en coach

Jeetje zeg, ik was gisteren helemaal verbaasd toen ik dit hoorde. Dat verwacht je toch niet. Zoals het nu overal staat is het wel een beetje een raar verhaal. Wennemars die zijn hart lucht en denkt dat alles uit de lucht is, Orie die breekt en dat al intern bekend maakt en dat dan aan Wennemars meldt en aan de pers. En dat dan zo vlak voor de Spelen. Ben beniewd waar ze hem onder gaan brengen. TVM lijkt mij niet logisch, Telfort wel....hij kan volgens mij wel aardig met Bos.... nou ja jeetje...we horen ongetwijfels binnenkort wel meer....als het niet van hunzelf of Krook is, dan waarschijnlijk wel van Peter Mueller die er ongetwijfeld iets over te zeggen heeft...

2 comments:

Anna said...

Ik ben ook zooo benieuwd naar alle ins&outs.
Telfort vind ik trouwens ook niet echt bij Wennemars passen. Bos idd misschien wel weer. Maar de rest is daar zo gezapig en serieus, daar past zo'n drukke Wennemars helemaal niet in. En het zou ten koste gaan van hun prestaties denk ik.
Maar ik hoop voor hem dat ie snel op een goeie plek terecht komt.

Liselotte said...

hahahahha, wie had dat ooit gedacht.... Maar het verbaasd mij ook wel een beetje. Maar hij gaat idd onder Kemkers. Waarschijnlijk gaat poltavets ook niet naar Turijn...misschien doen een paar dagen Kemkers Nijenhuis ook wel goed....