Jan 31, 2006

Stam volgend seizoen steunpilaar talenten Ajax?

Ik las het net snel even in de spits en moest het nog even op internet cvontroleren..Maar het klopt wel degelijk. Nu ben ik degene die al maanden loopt te roepen dat er weer een oudje a la Rijkaard of Litmanen (die ze nooooooit hadden moeten laten gaan, ook al speelde hij maar 1 wedstrijd in drie maanden) bij moet komen, maar persoonlijk had ik nooit aan Stam gedacht. Er zijn tijden geweest dat ik nog wel van Stam gecharmeerd was, maar ik vond hem wel erg in een Italiaanse verdediger varanderen. En dat hoeft niet per se positief te zijn. Anyway, we zullen het na de zomerstop wel zien. misschien is het een geniale zet die er voor zorgt dat er weer voluit van achteren uit gespeeld kan worden. Dan weer terug naar het oude, vertrouwde systeem en dan komt Huntelaar misschien ook wel ten volste tot zijn recht....

3 comments:

Anna said...

Ik vind Stam echt een enorme lul, met z'n criminele valse rotkop.
Maar het is denk ik wel even wat Ajax kan gebruiken, routine, dus wat dat betreft is het wel goed.

Liselotte said...

Las dat Perez van AZ komende zomer ook overkomt naar Ajax. Het is nog neit officieel maar officieus schijnt het rond te zijn....

Anna said...

Ja ik hoorde het ook. Het zal wel doorgaan dan, ging bij Huntelaar ook zo.
Ik vind het jammer. Zeker ook omdat ook van Galen er waarschijnlijk mee gaat stoppen, of iig geen hele wedstrijd meer kan spelen, als nr10. Maar AZ zal wel een nieuwe goeie kunnen vinden.