Jan 31, 2006

Overal stof ....brrr

Van te voren dacht ik er best tegen te kunnen, maar gisteren kwam ik erachter dat ik er ondanks alle goede voornemens niet tegen kon. Stof van verbouwingen....(hoe kunnen mensen soms maanden of jaren in een huis in verbouwing leven....brrrr) Ik heb meteen alles opengegooid (ramen en balkondeuren) zodat het meeste stof naar buiten kon. Mijn arme planten heb ik onder de douche gezet (en ze daar maar gelaten) en ik heb alle oppervlakten die ik mag afnemen, afgenomen om het iets minder stoffig te maken. Want ik gruwel van die droge handen die je er van krijgt en dat gevoel dat je tanden constant droog zijn brrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Nou ja, nog drie daagjes doorzetten en dan mag ik alles weer gaan schoonmaken (ook brrrrrr) en kan ik het daarna langzaamaan gaan inrichten (shoppen.... jeeeeeeh!!!!!)
.
PS: ik heb in mijn oude huisje de gaten lopen dichtplamuren en alhoewel ik betwijfel of de nieuwe bewoners blij zijn dat ik op hun toekomstig huis geoefend heb, ik kan het nu aardig (of is het nou net niet de bedoeling dat je eerst het spuitstuk in het gat zet totdat het gevuld is en dat je het dan glad strijkt?)

No comments: