Jan 30, 2006

Weekendje schaatsen

Het was een weekend vol schaatsen. Enerzijds het NK Allround in Utrecht (die baan waar ik ook nog eens rondjes heb gereden) en anderszijds Collalbo.
Zonder er al te diep op in te gaan, even wat puntjes die mij opvielen.



Allereerst het falen van J. de Koning. Heel eerlijk gezegd stond ik daar wel om te juichen. Ik heb iets tegen hem, waarom weet ik niet precies. Daarnaast ben ik wel fan van Van Velde en het allerliefst zou ik zien dat hij alsnog naar de OS gaat, want daar hoort hij thuis. Hij is op het moment de beste Nederlandse sprinter en zo'n beetje de enige die niet naar Turijn gaat. Maar ja, gedane zaken nemen nu even geen keer. Dus geen Van Velde, maar ook geen De Koning.



Dan hebben we Wennemars. Viel het anderen ook op dat hij tijdens het interview achteraf het grootste deel van het interview niet stotterde? Is het niet verrassend? Zou hij dan eindelijk helemaal goed in zijn vel zitten en een keer een goede OS rijden?



Dan de mannen op het NK. Allereerst zou eerst de beste meteen aangewezen worden voor het WK All round en de andere twee plaatsen waren al bekend. En nu verandert dat opeens weer. Wat een gezeik. Waarom kan dit bij het ene onderdeel wel en het andere niet. En waarom houd je anderen zo in spanning? Overigens is het Tuitert volledig gegund. Hij kon deze opsteker absoluut gebruiken. Nu maar hopen dat ie een geweldig WK gaat rijden!



Wat betreft de vrouwen in Colalbo...fijn dat De Loor het niet slecht deed, wat een glijder van Simionato en wat werden Groenewold en Wust gemist op het NK. Overigens is het Cramer wel gegund. Toch jammer dat zij het voornamelijk goed doet op "buitenijs".




Zo en nu heb ik even genoeg getypt. gegroet!

3 comments:

Liselotte said...

Nou ja zeg, waarom doen de enters het nou niet. Nou ja, dan maar met vetgedrukte beginwoorden.....

Anna said...

Bij mij doen de enters van 1 regel het nooit. Dus zodat ik nooit een blanco regel ertussen kan gooien ter overzichtelijkheid Ook irritant.
Btw, ik kan je comments ook nooit normaal openen door erop te klikken. Dan moet ik eerst rechtermuisknop, 'openen in een nieuw venster' kiezen. Vaag.
Maar ja daar kun je vast zelf niets aan veranderen.

Liselotte said...

nee, dat heb je al eens eerder gezegd...maar ik kan ze wel gewoon openen....ook als ik via iemand anders computer er op ga...maar als iemand anders er ook moeite mee heeft, let me know (alsof veel anderen it lezen, maar okay)