Feb 15, 2006

ploegenachtervolging vrouwen (Olympic update 10)


Even een korte tussentijdse update over het schaatsen. Ik heb eerst even mijn woede moeten koelen, maar ik kan het nu aan.

Vlak voordat Nederland van start ging kwam ik binnen en ging zitten. Gedurende de dag ws ik vergeten dat Kleinsman van start zou gaan, maar al snel wist ik het weer. Want ze trok wel een heel vervelende rol naar zich toe door de dames Smit en Groenewold met een halve baan van zich vandaan te laten schaatsen.
Na deze rit even flink lopen schelden en de rest van de ritten bekeken. Na de laatste rit bleek het zien van het slechte rijden van Kleinsman niet eens het ergste, want toen kwam het nieuws van de tegenstander in de kwart finales...Duitsland met Pechtstein en Friesinger.... En dit gaat niet op tijd (want dan haddenwe wel kans gehad) maar via knock out!
nou ja, maar hopen dat de spelen voor de mannen beter gaan......brrrrr
picture: www.torino2006.com

No comments: