Feb 15, 2006

Knallen nieuw stopwoordje op OS ?(Olympic update nummer 9)

Valt het jullie op dat het gehele oranjedorp het zinnetje "effe knallen"of gewoon "knallen"als stopwoordje heeft genomen. Ik begin mij er bijna aan te ergeren. Okay, ik erger mij eraan dat iedereen dat nu roept.... maar dat kan aan mij liggen...
Allereerst begon Ireen, toen hoorde ik het ook bij Groenewold en nu onder andere bij de bobsleeers. En dan heb ik het nog niet eens over de presentatoren van diverse programma's gehad....

1 comment:

Anna said...

He, allereerst, je comment-venstertje opent weer op de normale manier, holadiejee, dat komt vast door je nieuwe layout.

'Knallen'. Zucht. Het wordt inderdaad hoe langer hoe irritanter. Hoewel het wel beter is dat het zich wat meer verspreidt, dan dat Wust het 16x in 1 interview zegt.