Mar 28, 2006

Hmmmm...zuch...blugh....saai zeg...

Eigenlijk heb ik verdomde weinig te vertellen. Het liefst zou ik hele verhalen schrijven, maar ik weet gewoon niets. Ja, misschien wat over een Argentijnse jongen die niet uit mijn kop wil, maar ja dat komt iedereen inclusief mijzelf al de strot uit. Wanneer gaat ie nou uit mijn hoofd!
En ik kan wel een heel verhaal schrijven over mijn volgende Zuid Amerika reis en hoe ik Buenos Aires misschien wel uit de weg ga, of misschien ook wel niet...
Over mijn loopbaanperikelen... adviseren, leidinggeven of toch maar beleid maken... Maar natuurlijk wel eerst even netwerken (HAAT dat woord) en dan weer op zoek naar iets anders om mijzelf weer tien keer tegen te komen...hoe moeilijk te verspellen?!
of misschien nog wat sportigs....voetbal (Ajax zakt weer verder weg, inclusief de spelers van het nederlands elftal, dat wordt nog wat komende zomer, ze kunnen hun tong nu al nauwelijks van het veld af slepen), paardrijden (Anky richting de 90 procent, nieuwe mijlpaal), formule 1 of mijn eigen bejaardenprogramma in de sportschool...
Of de afschaffing van het woord negerzoen...wat een complete onzin, moeten we ons daar echt mee bezig houden?
zucht ... blugh .... saai zeg....

No comments: