Mar 29, 2006

You can leave your hat on.....Striptease les 1

Zo, ben net weer thuis maar moet toch even snel wat typen. Kom net namelijk van mijn eerste les Cardio Striptease.... En ik had het geluk bij een eerste les in te springen, dus de gehele choreografie was nog niet ingestudeerd. Niet dat dat was uitmaakte, want tijdens het losmaken van wat spiertjes ontspon bij de lerares (dat gaat ze niet leuk vinden, maar ben even haar naam kwijt...Candy?? na kort check blijkt dat het idd Candy is) een geweldig idee.... en al snel waren we bezig met binnen 60 minuten zo'n beetje de gehele "you can leave your hat on" te strippen. Nu nog in de gewone traningsbroek en etc, maar de volgende keer mogen we verschijnen in hotpants met dikke panty eronder, leuke schoenen (eeh ja, die heb ik niet, jammer dan), kittig shirtje, witte blouse (ah, het eerste item wat ik thuis heb), stropdas, colbert (item twee en meteen laatste wat ik heb) en een leuk mannenhoedje.... Binnen een week moet ik dat verzamelen? Mijn god... en als we het gehele nummer erin hebben zitten wordt het een fuifavond en dan gaat iedereen los en komen er ook mensen met stilettohakken... nou, dan mag voor mij de ambulance buiten gezet worden...

Anyway, ik vond dit al heel knap van mijzelf, en nu moet ik dus als een gek al de items bij elkaar verzamelen en dan kan ik volgende keer fijn mee strippen en met colbertje gooien en zo... Ga nu maar snel op zoek naar de tune en de video (kijken of de act in het echt ook zo gaat als wij hem gedaan hebben, zij heeft 'm wel een keer tijdens een optreden met een zanger zo moeten doen) zodat ik dat geswing en gegooi met heupen kan oefenen...

3 comments:

Liselotte said...

Oh, Candy heeft oa met Rene Froger in de Kuip gestaan en musical Saturday Night fever me gedaan... gelukkig had ik dat van te voren allemaal niet zo goed bekeken....

Anna said...

Hahaaaa, GE-WEL-DIG! Ik zou het wel eens willen zien ;-)
Lijkt me wel stoer trouwens. Maar dat je er nog zoveel voor nodig hebt...
Ik vraag me nu ineens af hoe je eigenlijk sexy een panty kan uittrekken? Kan volgens mij alleen als je je been kaarsrecht omhoog kan gooien. Maar ja, wie kan dat zonder omvallen. Tips?

Is die Candy niet die ene van Frizzle Sizzle? Die doet nl musicals en was achtergrondkoortje bij Froger.. ze is blond.. maar volgens mij heet ze geen Candy..

Liselotte said...

hmmm, nee ze is rood.... oh, trouwens panty blijft aan (is sportschool... we moeten de mannen daar niet te blij maken_ maar er is idd wel een techniek om panty naar beneden te strippen, als je tenminste van die hold ups hebt.... maar omschrijven is wat lastig. Tip over weggooien, Niet rechtomhoog, maar naar de zijkant... Overigens, je kan gewoon een proefles meedoen, dus als je een keer op een woensdag in Amsterdam bent, kun je gewoon mee...