Apr 26, 2006

Dank je wel Nuon!

Nuon heeft de gewoonte mensen veel te hoog in te schatten, qua verbruik dan. Heel irritant! Maar het heeft ook een goede kant. Ze hebben mij nl. voor 150 euro per maand ingeschat, maar van januari tot en met maart heb ik maar 110 gebruikt....en nu krijg ik dus 300 euro terug. Nou weet ik wel dat het gunstiger was geweest als ik het meteen had gehad, maar nu is het een extra cadeautje.... het eerste bedragje voor mijn central and latin America trip 2007/2008...
He, weer een positief puntje, top!! Het bedrag dat Nuon elke maand te veel afrekenende wordt vanaf komende maand ook lekker op die rekening gestort! Kom maar op met dat reisje!

2 comments:

Anonymous said...

En zo kun je gewoon relaxt sparen. Ik zou er ook niks mis mee vinden. Wij doen dat met wat we van de belasting krijgen van de hypotheek aftrek.

Liselotte said...

normaal gesproken pas ik mijn bedragen altijd aan, maar dit is ook wel lekker. Maar ik houd alles lekker bij, zodat ik volgend jaar gewoon kan inschatten hoeveel het kost en dat scheelt dan ook wel weer een hoop!