Apr 3, 2006

Frederique Huydts overleden


Vanmiddag is Frederique Huydts overleden. Voor mij kwam het als een totale verrassing. Ik wist natuurlijk wel dat zij darmkanker had, maar ik dacht ook dat was gezegd dat haar overlevingskansen goed waren. Vrijdag tijdens Wie is...de mol bedacht ik mij nog dat zij een goede actrice was en wat een geluk zij heeft gehad met het overwinnen van kanker. maar dat was dus niet zo.
Wat moet het ook raar zijn geweest. Weten dat je weer heel ziek bent en dan jezelf in een programma als Dreamtravel zien.. met mensen praten die kanker overwonnen hebben, het terug zien op tv en weten dat het einde voor jou nadert. Toch moet het allemaal snel zijn gegaan, want ze is pas eind maart weer opgenomen in het ziekenhuis.
Wie is ... de mol gaat gewoon door, op haar verzoek. Wordt de komende vrijdagen toch met andere ogen kijken...
foto van site www.wieisdemol.com

2 comments:

Liselotte said...

ik schrok me kapot..... ik zapte toevallig langs boulevard.... ik geloof dat ik tussen de lijnen ook wel iets van de ontknopingh eb meegekregen van die serie... maar weet het niet zeker. Maar idd, ze was zo lekker niet standaard! Zielig ook voor de ouders, eerst overlijdt haar broertje en nou zij.

Anna said...

Zo, heftig zeg inderdaad. Echt zielig. Ik vond het een mooie en ook wijze vrouw.
Gisteren nogmaals Villa Felderhof gezien waarin ze ook vertelde over haar broertje en dat ze daarom zo blij was voor haar ouders dat zij de ziekte had overwonnen. Alsnog niet dus.