May 28, 2006

Op bezoek bij Mr. Ikea en Mss. Loods 5

Zaterdag moest ik vroeg het bedje uit om eerst lekker te douchen en vervolgens snel asperges te halen en de trein richting Ikea te pakken. Vanaf mijn huis is de trein het snelste, al lijkt dat binnen de stad wat overdreven. Eenmaal daar bleek ik redelijk snel te zijn geweest en moest ik ff op San wachten voordat we konden snuffelen en onszelf moesten inhouden. Uiteindelijk is dat inhouden goed gelukt. Ik heb een leuk kleed gezien voor komende winter, heb twee kussentjes en twee kussenhoezen gekocht en drie wissellijsten voor de woonkamer.
Daarna naar Loods 5. De vorige keer reden wij er in een keer heen, dit keer ging het iets minder soepel. Je moet namelijk van de A10 (ring) naar de A8 en dan de eerste afslag nemen. Het is ook echt de eerste afslag, want dat staat er ook boven. Maar San pakte meteen de eerste afslag...maar die was net een paar meter voor de A8 en droeg het naampje S118... dus scherpe bocht en weer terug en terwijl ik weer zeggen dat rechts van ons onze afslag is, slaan we opeens compleet de andere kant op.... Verkeerde afslag!!! Dus weer bochtje en driemaal was scheepsrecht en we rijden rechtstreekd naar Loods 5.
In Loods 5 hebben we ontzettend goed geshopt... zulke leuke banken en zulke leuke stoelen en leuke tafels...zucht. Maar ik heb alleen een grote (soort Chinese) vaas gekocht voor de woonkamer.
Vervolgens snel naar de Praxis om een gastoestel te halen. Maar hoe goed we ook in deze Praxis rond kijken, geen kookstellen of wat dan ook te zien. Wel ongeveer 10 gangpaden met wastafels, kranen, badkamerkasten etc etc....GRRRRRRRRRRR.
Dan maar in een keer door naar Emst (Apeldoorn) voor de verjaardag van Gijs. San en ik bedenkekn ons nog wel dat San nog zo'n klein grilletje heeft staan, welke ik zondag in mijn rugzakje mee naar Amsterdam kan nemen. Om half vijf zijn we in Emst (zowaar een half uur te vroeg) waar vrolijk door Gijs (nou ja soort van vrolijk) Sofie (samesame) paps en Anneke worden opgewacht...Oh en natuurljk Moses de kat, de moederpoes, Lloba de hond, Binkie de vuilnisbak en Shitty de nepshetlandpony.... Nog ff snel wat eten en wijntje drinken voordat we kennis mogen maken met de vriendin van ons broertje Gijs (en als je dit leest, we vonden haar erg aardig...jij ons ook nog steeds???)

2 comments:

Anonymous said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»