Jun 29, 2006

Happy birthday to you......

Wat is er nou flauwer dan op je verjaardag beroerd wakker te worden, naar je werk te gaan, je drie slagen rond te werken en vervolgens weer beroerd naar huis te gaan. Geen zin in taart of drankje hebbende.Alleen naar bed willen.
't is wat met mij en mijn verjaardagen. Vorig jaar staakte het openbaar vervoer in Amsterdam en nu ben ik weer ziekig. Nou ja, we gaan gewoon weer hopen dat volgend jaar om 12 uur de droomprins wel naast mij ligt, bij het wakker worden er een miljoen op mijn rekening staat (die ook nog eens eerlijk en echt van mij is) en ik een baan heb waar ik nog eindeloos mee aan de slag kan. Of misschien word ik wel wakker ergens in Zuid-Amerika. Dat zou pas leuk zijn!
Nou ja, laten we deze dag maar herinneren als veteranendag, de dag waarop Van Basten bekend maakt dat hij op vakantie naar Portugal gaat, als de dag waarop Verdonk en Balkenende weer eens in zwaar weer raken, de dag waarop de baby van Sylvie van der Vaart - Meis een maand en een dag oud is en als de dag waarop de opleiding SJD werd geaccrediteerd.

No comments: