Jul 11, 2006

De andere kant van sport

Zo, om even alle mannen de reden te geven om eens weer eens te verzuchten: "vrouwen kijjken alleen sport voor de mannen" ... Federer heeft leuk haar! Vooral de achterkant (maar dat stond natuurlijk weer nergens duidelijk op de foto) Beetje krulletjes...Dus als iemand nog een keer wil wete nwat voor haar ik leuk vind....Federer dus....Al moet ie het niet zoverwijfd aan de kant schuiven. Maar dat is maar een kleine kritische kanttekening (en dat jasje had de organisatie ook wel een maatje groter kunnen laten maken... wellicht volgens jaar tijd voor een nieuwe? of is dat de goden verzoeken? Nou ja, dan mag hij Roland garos winnen en Nadal Wimbledon)
Anna, bedankt voor de tip! Gaan we binnenkort kijken of er ook polomannen zijn met zo'n kapsel (als ze hun bescherming van hun hoofd durven te nemen...)
Phil Cole/Getty Images

5 comments:

Anonymous said...

Alsof hun haar nog goed zit als die bescherming erop heeft gezeten. Maar.... Wie weet vind je een goede!

Liselotte said...

Hahahaahahahaha, nou ja, in Argentinie kregen ze het redelijk snel weer in model..... dus ik heb nog hoop!

Anna said...

welke tip?
Anyway, ik vind Federer zo'n oude lul he. Hij lijkt wel 30 (lol, moet ik nodig zeggen met m'n tennisdate) terwijl hij 24 is?
En dat jasje vond ik ook debiel. En hij kan niet lachen. Gedurende een hele wedstrijd heeft hij dezelfde blik. Boooooring.

Maar wel een mooie foto :-)

Liselotte said...

ja, sorry, bedoelde annemarie...die vriendin van je..... En die jas is de prijs voor de mannen!!! Dat is juist de clou van dat toernooi!

Maar dat haar blijft leuk, wie het daar ook over had :)

Oh, heb sollicitatie volgende week....

Anna said...

oooh die Annemarie! :-) Jas prijs van toernooi? Hij had em al bij de eerste rondes.. :-S nou ja hij doet maar.

Ik moet nog ff het fijne weten van de sollicitatie. Je hoort dus nog van me! Suc6 alvast