Jul 15, 2006

t-shirt met handtekening Edgar Davids

Volgens mij had ik jullie wel verteld dat ik heb meegaan aan een of ander WK spelletje. En nu kreeg ik afgelopen week een e-mailtje met het bericht dat ik het een week lang als beste had gedaan, dus dat ik nu een prijs heb gewonnen. Een gesigneerd shirt. En de handtekening is van Davids. Nu kan het enkele weken duren voordat ik deze ontvang, want Davids is nog op vakantie.... Ehm, ten eerste waarom Davids en niet een van de spelers van het huidige Nederlands Elftal en hoezo heeft hij die shirts niet van te voren kunnen tekenen. Het is ook niet zo dat ernaar mijn maat gevraagd is zodat ze daar nog rekening mee moeten houden....
Dus heb het gevoel dat ik ergens het gevoel dat ik in de maling word genomen, maar mocht het wel echt zijn, dan ben ik heel benieuwd en plaats ik over enkele weken een foto van de handtekening van Davids en het shirt.

8 comments:

Anna said...

Wat leuk, iets winnen!!!
Je hebt het echt mega goed gedaan. Ik heb er na het invullen nooit meer aandacht aan besteed.

Wel vaag ja dat het van Davids is.. Van Persie zou toch leuker zijn! Ben benieuwd wat voor een shirt het zal zijn. Een heus NL Elftal voetbalshirt kan ik me dan al niet voorstellen vanwege Davids. Die signeert zoiets principieel vast niet.

Ok we horen het wel!

Liselotte said...

ik vind het maar een vaag verhaal...maar we zullen het wel zien.....

Anna said...

ja, het davids gedoe maakt het vaag. Maar aan de andere kant, het was van MSN toch? Op zich een 'betrouwbare' internetbron/organisatie. Zou je zeggen..

Liselotte said...

zou het dan een shirt van zijn team zijn?

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonymous said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonymous said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»