Jul 29, 2006

Spierpijn!

Gisteren voor het eerst sinds enige tijd weer een serieuze sportpoging ondernomen. Naast een beetje wandelen en cardio striptease niet iet super inspannends gedaan, dus dat werd wel weer even tijd. Vooral om weer lekker in het ritme te komen voordat ik weer aan de slag moet op het werk. Hopelijk val ik dan niet terug. Anyway, gisteren begonnen met Rock Bottom. In de beschrijving zegt men dat je werkt aan een eigen JLo achterkant en ik moet zeggen: ik voel het!! Gisteren tijdens de les eigenlijk al. Halverwege stond ik al te trillen op mijn benen en toen kwam het zwaarste deel nog. Het geheel werd afgesloten met een stukje buikspieroefeningen (10 minuten) en ff veertig keer opdrukken ARGGGGGGGGGG Maar ik denk dat als ik dit een keer of 15 gedaan heb, dat ik dan al weer stuk strakker in mijn vel zit. Dusssss aan de rock bottom en body shape!
Omschrijving Rock Bottom
billen net zo strak als Jennifer Lopez!! Deze workout is specifiek gericht op de billen. Ook wordt er accent gelegd op benen en buik. Let's work!

3 comments:

Anna said...

Goed zeg! Hou vol he!!

Ik moet ook weer wat gaan doen aan die JLo achterkant. Sinds het zo warm is staat m'n steps-apparaat er maar eenzaam bij. Maar jouw post is voor mij ook weer een motivatie om er vanaf morgen als het koeler wordt weer aan te gaan werken.
Sowieso is wat conditie wel nodig voor m'n tennistoernooi en de evt keuring voor de police.

Liselotte said...

Ja voor die keuring mag je wel trainen ja... en een lekker achterwerk en goede conditie is uberhaupt nooit weg. Maar ik kruip nu ongeveer door het huis, dus de volgende keer wat minder fanatiek meedoen. Eerst maar ff body shapen, daar ligt het accent op het hele lichaam....

Anonymous said...

Bedankt voor de interessante informatie