Aug 1, 2006

Bodyshape

Zo, een eerste stapje in de richting van een patroon heb ik gezet. Gisteren netjes naar bodyshape gegaan. Niet zo intensief als rock bottoom, maar wel erg lekker. Blijvertje dus. Denk dus dat we kunnen vaststellen dat mijn rooster voor de komende twee maanden vast staat. Op maandag bodyshape, op woensdag cardio striptease en op vrijdag rock bottom. Misschien dat ik uiteindelijk ook wel op zondag een kickboxles wil gaan meepakken, maar dan wil ik eerst mijn conditie beter hebben. Uberhaupt dit maar eerst even twee maanden volhouden!!

Anyway, goede nieuws is, de spierpijn van gisterenochtend is verdwenen en vanmorgen had ik niet eens spierpijn naar aanleiding van gisteren! (al heb ik ook wel iets voorzichtig aan gedaan omdat er weer nadruk lag op de benen en buik)

No comments: