Aug 27, 2006

Aanvulling op de worst Friday over... de zondag is ook redelijk klote

Zo, en het plezier van de lekkage is nog niet over, want toen ik een paar meter verderop de gordijnen van de muur haalde, zag ik dat de - nog niet zo heel lang nieuw gestuucte muur - muur zeikende nat is. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Niet leuk, super irritant. Ik kan wel janken. Wat een kuthuis, wat een ongeluk.
Eerst baal ik dat ik dat ik het gekocht heb want daardoor kan ik niet een half jaar in Zuid-Amerika blijven, vervolgens drogen de muren maar niet na het stuucen (twee weken duurde het en toen was het nog steeds niet top), toen de enorme dip waardoor ik nu nog niet alles af heb, en nu dit gezeik waardoor ik weer helemaal opnieuw kan beginnen. Heel fijn. Wil degene die mij met een voodoopop zit te bewerken NU kappen!?!?!
Please?

2 comments:

Anna said...

Ik dacht ook meteen aan voodoo! Dit kan toch haast niet erger meer?! Wat een diepe ellende. Sterkte ermee, ik leef met je mee.

Ennuh, wat betreft die voodoo: it wasn't me, want ik ben nog steeds niet met die zelfcursus begonnen zoals je weet

Liselotte said...

Dank je, en ik zou jou er ook als laatste van verdenken..wellicht eerder mijn moeder of een collega of zo :)

Maar ik probeer nu ervoor te zorgen dat er iemand komt die er wat aan kan doen, iets met verzekeringen etc etc BLUGH