Aug 25, 2006

Worst Friday ever!!!

Zo, ik ga ff mijn hartje een kilootje lichter maken, dus als je het niet wilt lezen, sla dit deel maar lekker over.
1. Ik vind een jongen leuk die mij niet ziet staan. Minst erge punt, maar redelijk frustrerend. Ik moet echt aan mijn smaak van mannen werken, want die is echt desastreus en behoorlijk slecht!!! Blugh ( ik vind hem bijzonder irritant, maar hij is toch wel leuk, het is een eikel, maar toch wel aardig...super frustrerend)
2. Vannacht, na de film in Berg en Bos, sliep ik op de kamer van San. Terwijl ik in bed lag, hoorde ik een geluid en dacht...het lijkt wel of er een ruit wordt ingeslagen, maar meteen daarna hoorde ik helemaal niets meer en ben ik neit gaan kijken. Redelijk groot ws de schok toen we naar Lucas, Astrid en Herbert wilde (op babybezoek) want de ruit van San lag er uit en een leuke houten doos vol met gereedschap was weg. Heel irritant. De politie was er snel, maar de volgende tegenslag was de verzekering. Men gaf beetje toe dat de uitleg van de polis (of aanvullende info) een beetje dubbelzinnig was (foutje in de communicatie meneer Interpolis!!) maar dat zij hiervoor echt neit gedekt was. Vervolgens kwam Carglass met het idee er een plexiruit erin te zetten en dan volgende week een echte (omdat de juiste neit op voorraad was) Extra kosten plexiruit; 70 euro. Gelukkig bedachten we op tijd dat de auto ook naar paps kon, onder dak, en dan weer terug tegen de tijd dat de ruit er in kan... Eind goed al goed zou je denken....
3. Stap ik op de trein, die al 15 minuten vertraging had, kom ik na een uur pas aan op Amersfoort.... seinstoring... Twee keer vertraging in een week waarin ik 4x een trein heb gepakt GRRRRRRRR
4. Stap ik mijn huis binnen, lijkt het laminaat wel heel erg te bobbelen... Een blik wat dichterbij de bobbels laat wat water zien...en op de planken lopen geeft een zuigend geluid en dan komt het water naar boven.....NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, lekkage.
Gelukig, ben nu ondertussen al een paar uurtjes verder, kan ik dan wel de plinten goed schuren en verven EN kunnen er schone drempels gelegd worden. Nadeeltje is wel dat er niemand aanwezig was bij de woningbouw en ik dus moet wachten op maandag.
De benedenburen zouden het trouwens niet heel erg vinden als hun plafond naar beneden komt, want ze willen graag een nieuwe....
Zo, en nu een lekkere, grote borrel....

No comments: