Aug 4, 2006

Een nieuwe baan!

Nou, het is zo goed als officieel, ik heb een nieuwe baan! Gisteren had ik salarisonderhandelingen (dat moet ik echt nog een keer leren) en ik krijg niet zo veel als gehoopt, maar de secundaire voorwaarden zijn goed en dit is de turn die ik in mijn carriere wil maken. En anyway, ik ga er in ieder geval op vooruit. Nu gewoon goed presteren en ik ga er elk jaar 4% tot 6% op vooruit!
Ik heb trouwens wel geluk gehad, want ik ben aangenomen omdat iemand aners een tweejarig contract te kort vond. Maf, er kan zo veel gebeuren in twee jaar en wie weet wat voor mogelijkheden er over twee jaar zijn. Ze zullen, als je goed functioneert, iemand waar zij twee jaar in geinvesteerd hebben niet zo maar aan de kant zetten.
Dusssss, nu nog even kijken wanneer ik begin. Men wil namelijk niet dat ik voor twee werkgevers werk, maar ik heb geen mogelijkheid tot verkopen van mijn vakantiedagen, dus ik denk dat het niet 1 oktober of 15 oktober wordt, maar gewoon 1 november. Kan ik ook nog even lekker op vakantie.
Nu dus alles lekker afsluiten en dan een nieuwe frisse start!

5 comments:

Anna said...

Jij ook gefeliciteerd he! Met je job! Fantastisch, dat hetgeen je heel graag wilde ook echt lukt. Een heuse turn in je carriere.
Suc6 met de laatste loodjes op 'school'.

(de reden dat die andere afzegde is idd errug vaag zeg)

Liselotte said...

ja, nou ja gelukkig heeft ie dat gedaan. Nu heb ik in ieder geval een kans om mij te bewijzen. En hoe gaat ie bij jou? Is deze baan al beter dan die ander ?

Anna said...

Dat bewijzen komt helemaal goed daar heb ik wel vertrouwen in. Sowieso was je in je gesprekken dus al heel goed.

Bij mij lijkt het leuk te zijn. Ben nog voorzichtig na 1 uitleg-dag maar de sfeer lijkt me sowieso al veeeel meer in mijn straatje te liggen. Prima dus!

Liselotte said...

nou ja, sfeer proef je best snel toch? Hopelijk is het baantje wel aardig en kom je , als het een leuke organisatie is, snel iets beters binnen die organisatie tegen.... iets met een leuke opslag!!!

Anonymous said...

Hey!!!! Gefeliciteerd! Wanneer mag je nu officieel beginnen, of weet je dat nog niet?

Groetjes, Maranca.