Nov 20, 2006

World Cup Schaatsen Berlijn - Vrijdag

Na een half dagje werken was het vrijdagmiddag zo ver. Ik pakte de trein naar Sloterdijk om daar bij Merdeka in de auto te stappen.... niet lang nadat ik arriveerde arriveerde Merdeka en Annemarie ook en konden we richting het oosten des lands om Evelien op te pikken. Na een korte stop in Apeldoorn gingen we bij Enschede de grens over. Wij hadden de hoop met een vartje van 140 door Duitsland in een uurtje of even naar Berlijn te scheuren.... Die hoop werd redelijk snel grond ingeboord door slecht wegdek en wegwerkzaamheden... niet heel veel later verdween de hoop geheel door files....
Op een gegeven moment werd het zelfs zo erg dat toen we even door een dorpje moesten (snelweg hield even op.... heel vaag) en we daar ongeveer 45 minuten over gedaan hebben..... Na nog veel meer files en wegwerzaamheden en een tour door half Berlijn kwamen we om half tien in Berlijn Oost aan, in hotel Alte Feuerwache. Ik had aan de hand van de foto's heel wat verwacht, maar dat viel toch wel een beetje tegen. Onze kamer was voornamelijk hal met een bed aan het einde van de hal en dan een uitstulpinkje voor bed twee en wat kastruimte en een deur in de hal naar de badkamer (met wc zonder bril) ...... dus dit alles viel een klein beetje tegen. Na een korte inspectie van de kamer van Mer en Eef snel in bed gedoken om bij te komen van de reis .....

3 comments:

Ashley said...

Great blog, keep up the good work

Anna said...

wc zonder bril, die ineens wel een bril had! Toen we al de nodige cocktails ophadden.. Zat ie er nou echt op?? Haha

Liselotte said...

Hahahahahahahhahahahaa... hmmm, volgens mij wel .... de wc zat een stuk beter toen ik behoorlijk beroerd was.... dus ik ga ervoor dat ie er op zondagmorgen 5.00u zat..... maar we hadden idd een voor en na foto moeten maken :-)