Dec 14, 2006

Badkamerzaken

Net voordat ik dinsdag naar de Verkenning (tweedaagse introcursus van de bank) wilde vertrekken, begaf mijn toilet het. Nou ja, begeven, het water bleef doorlopen. Aangezien ik eigenlijk al weg moest even snel geprobeert het probleem handmatig te fixen. Jammergenoeg bleef het water net zo hard wegstromen, dus maar snel het kraantje dichtgedraaid en op de fiets richting DNB gestapt.
Tijdens de verkenning ook een nacht op de Pauwenhof geslapen (heel gezellig). Pauwenhof is het landgoed van DNB. Bij DNB heeft men het niet al te lang geleden opgeknapt. Zo kon ik mijn vermoeide lichaampje niet alleen te slapen leggen in een heerlijk tweepersoonsbed onder een hagelwit dekbed, ook kon ik poedelen in een prahctige badkamer. En dat was het moment waarop ik bedacht. Ik ga mijn hypotheek verhogen en er komt een nieuwe badkamer in mijn pechhuisje. Geen gezeik meer, maar een mooie professioneel aangelegde badkamer! Mooie zwarte vloer, mooie witte muur en fijn ingebouwde douchehoek...oh en mooie spiegel en wastafel. Heb er nu al helemaal zin in!
Wilde ik ff kwijt, ga nu nog maar ff snel opruimen... chau!

2 comments:

Anna said...

tof!
Als tip, wij hadden onze tegels bij Gamma vandaan (of Praxis, nouja komt op hetzelfde neer..)

Is je wc inmiddels weer ok?

Liselotte said...

WC hapert af en toe wat, maar hij moet het met de latste reparatie weer ff kunnen redden, en inderdaad, jullie hadden erg stoere tegels! Bij jullie is het eerste idee ontstaan :-)
Zaterdag ga ik met mijn zus (die een nieuw huis heeft) even bij een badkamer (voor mij) en keukenboer (voor mijn zus) kijken voor ideeen... Dus das dan weer een stap in de goede richting! Keep you updated!