Dec 7, 2006

Puinhoop...

Zo, na mijn melding van lekkage op 28 augustus en veel gedram van mijn kant en de bijbehorende telefoontjes heeft men eindelijk een tipje van de sluier opgelicht (nou ja, ik begon mijn geduld te verliezen en heb tegen het lieve meisje van de helpdesk gezegd dat ik het zat was met natte sokken door het huis te sjouwen en dat ik het zwaaronbehoorlijk vond geen reactie op beloofde terugbelacties te krijgen). Het wordt een grote operatie en die zijn ze nu aan het plannen...een pui eruittillen is namelijk niet zo maar een klusje.
Ehm nee, dat is inderdaad niet zomaar een klusje maar ik had het graag wat eerder geweten dat men een besluit had genomen. Morgen word ik weer teruggebeld met meer info.... jaja... we zullen wel zien.
En wat betreft de natte sokken, valt wel mee hoor, het water komt maar op twee plekken biven het laminaat uit. De nieuw gestuucte pilaar is wel gelig opgekleurd met wat schimmelplekjes en dus bijzonder irritant.....

No comments: