Dec 6, 2006

Ik loop niet in zeven sloten tegelijkertijd, wel twee!

Vandaag weer krachttraining gedaan... precies een week geleden had ik dat voor het laatst gedaan, maar toen ik thuis kwam had ik pijn in mijn arm .... en dat werd alleen erger, maar vandaag had ik nergens last van en ging weer naar de sportschool... dus ik samen met instructeur oefening voor mijn armpjes doen (hij ging ff kijken) .. en alles ging bij de biceps goed en toen gingen we naar de triceps (of andersom.. haal die dingen altijd door elkaar)... voelde ook goed, tot dat ik het gewicht losliet...tinteltinteltintel en bijna geen gevoel meer.... maar oefening voor rugspieren kon nog wel... dus ik trek gewicht naar beneden en pats in mijn bovenarm .... Levi nog..How is it going... ik zachtjes... mwaah.. hij meteen... give it to me and let it go right now.... No more powertraining for you for at least one week! See you next week ... nou ja, benen en buik (uitroepteken..ohh...is het zo erg dan met mijn buik) en cardio mogen wel ... Zucht... twee keer achter elkaar zelfde spiertje...domdomdom!
Maar het dicso dansen ging wel weer lekker! Binnenkort ben ik helemaal into discodancing! Whooohooo!!!
PS: muizen mag ik ook niet meer met die arm.... beetje jammer want ik werk veel met de muis.

No comments: