Jan 23, 2007

Korte update

1. Allereerst heb ik natuurlijk naar het WK Sprint gekeken... weer genoten van Lee, Nijenhuis, Koskela, Wust, Friesinger en nog heel wat anderen en mij natuurlijk weer geergerd aan Davis en Klassen. Waarom zijn die lui zo goed?! PS: Erg goede opmerking van Veldkamp overde moeder van Davis....
2. Mijn pui leek gemaakt, maar lekt nu erger dan ooit, over twee weken komt men weer een dagje klussen (heel fijn, weer alle afspraken schuiven) en dan is het wellicht en als dat niet werkt gaan we naar plan B, de pui eruit.... Ehm sorry, volgend mij zijn we al bij plan D, E of F ....
3. Werk gaat wel lekker, al stel ik het niet op prijs dat een van mijn collega's wel heel erg om mij heen hangt. Maakt me erg ongedurig en geeft bijna reden om mijn baantje op te zeggen... maar nog maar ff niet...
4. de maand september wordt mijn vakantiemaand, maar moet nog ff precies uitvinden hoe ik reis naar het mooie Colombia ga regelen.... zucht... spoedcursus Spaans zal allicht helpen.
5. Sportplannen gaan door allemaal kleine pijntjes nog niet helemaal lekker, maar twee keer in de week bewegen gaat in iedergeval wel redelijk.
6. Komend weekend naar Heerenveen. Naar alle waarschijnlijkheid schaatst Brock Miron wel, als ie zijn schaats op tijd in orde krijgt. Moet nog even kijken hoe ik alles ga aanpakken, want om kwart over zes vanuit Amsterdam vertrekken trek ik denk ik niet echt.....
Dit voor nu, ga maar ff de was uit de wasmachine halen... tot later!

No comments: