Jan 26, 2007

World Cup Heerenveen in gevaar

Niet schrikken, de world cup gaat gewoon door, maar hij is voor mij in gevaar. Heb namelijk begin van de week een soort blessure aan m'n voet opgelopen. Voornamelijk hiel. Lijkt een ontsteking van het botvlies te zijn. Nou ja, het zal wel, maar het is in iedergeval erg pijnlijk! Heb er de afgelopen week wel mee gewerkt, maar heb mij vandaag maar ziek gemeld. Zo schiet het natuurlijk niet op met het genezingsproces, en morgen is de World cup al en ik heb er een hotel voor gereserveerd en die kosten ben ik liever niet kwijt!

Vanavond ga ik dan ook al richting mijn zus. Anna komt daar ook en dan gaan we morgen naar Zwolle om daar door Eef te worden opgepikt en dan met de auto verder te gaan. Eventueel kan ik altijd nog besluiten tijdens de B-groep naar het hotel te gaan, maar het liefst zit ik daar natuurlijk langs de kant. Duimen dus!

Over schaatsen gesproken, kwam net achter de roddel van de nieuwe relatie van Sven Kramer. Telegraaf kopte afgelopen week met "Schaatser Sven kramer valt voor topmodel". Hij zou een relatie hebben met Doutzen Kroes. (www.telegraaf.nl/prive/57496341/Schaatser_Sven_Kramer_valt_voor_topmodel.html )

Dit voor nu, ga weer even "rusten" . Blugh.
Tot na het weekend met hopelijk veel goed nieuws over de Nederlandse schaatsers (Ben benieuwd wat Margot Boer en de rest van de vrouwen kunnen en natuurlijk Simon Kuiper, Erben Wennemars en de rest van de groene macht).

1 comment:

Steph said...

So happy Simon was skating!!!!