Feb 18, 2007

Gratis douche

Afgelopen donderdag was ik na een paar dagen ziek thuiszitten weer aan het werk. Er was nog wat achterstallig werk te doen in het huis. Dus even een wasje in de wasmachine gegooid en even wat andere dingen gedaan.
De kraan bij de wasmachine is al wat gammel, vandaar dat ik de slang er altijd afhaal. Als ie dan gaat druppelen dan loopt het water in iedergeval niet in de wasmachine. Dus ik draai de kraan dicht en wil de slang erafhalen en in de volgende drie seconden ben ik zeikende nat! Godver. Dus wat doe je dan? Een paar lagen kleding uittrekken tot je in een tshirtje en broek staat en de kraan de andere kant op draaien. Wellicht had ik de verkeerde kant op gedraaid.... en walla, weer zeikende nat! Die kant was het dus ook niet.
Druipend en compleet gefrustreerd kan ik maar tot een conclusie komen... er moet een loodgieter komen. Maar voor de zekerheid probeer ik het vrijdagochtend nog een keertje ..... weer druipend nat spring ik onder de douche ...Morgen dus even een loodgieter bellen!

6 comments:

Liselotte said...

aanvulling: de loodgieter komt vrijdagochtend.... wooohoooo!

Anna said...

Woeiiii! dat raakt tijd...

Ik weet nog wel een leuke loodgieter btw ;-)

Liselotte said...

Hahahaha, die zou de voorrijdkosten wat ver omhoog drijven .... en is geen single geloof ik... al is dit vast zo'n man met een afzakbroek en hoge bilspleet ...

Anna said...

dan kun je hem makkelijk een fooitje geven. Hup in de broek gooien.

Liselotte said...

hmm, hier kan ik een foute opmerking op terug maken, maar laat ik het maar niet te ranzig maken .......hahahahahaha

Anna said...

tsja laten we het er maar op houden dat het door de melige avond van gisteren kwam...