Feb 15, 2007

Irritaties...

Ik irriteer me momenteel aan best wel veel. Dus tijd om even te lozen....
Ik irriteer mij aan mijn griepje. Vandaag dacht ik fit te zijn, maar hoestte op het werk mijn longen uit mijn lijf, had het warm en wilde alleen maar slapen. Eenmaal thuis bleek ik weer verhoging te hebben. Geen sportzaal dus om mij even uit te leven...
Ik irriteer mij aan mijn collega. Ik geloof dat mijn nummer op internet opzoeken en mij vervolgens in het weekend thuis bellen om even gezellig te kletsen toch een ongewenste intimiteit is en ik wil die vent uit mijn buurt! Ik wil niet met hem samenwerken! Ik zou er bijna ontslag door nemen!
Ik irriteer mij aan drie bepaalde schaatsfans. Blij dat de wedstrijden in de buurt afgelopen zijn zodat we die hoofden niet meer op tv hoeven te zien.....
Dat gezegd, ik irriteer mij ook aan Jibba Vakanties. Zie je ze niet alleen na elke tvserie die er maar wordt uitgezonden op tv, staan ze ook nog op de schaatspakken. Hoe irritant! Bij die lui boek ik NOOIT mijn vakantie!
Ik irriteer me aan mij, omdat ik niet lekker voor een jaartje naar Zuid-Amerika ben gegaan om lekker te genieten en vrij te zijn ...
Zo, dat lucht op.. voor nu. Ongetwijfeld binnenkort meer....

10 comments:

Anna said...

2 reacties:

Awwwww

HAHAHAAH (vooral die 3 bepaalde schaatsfans, die zorgen ervoor dat ik hier helemaal in een deuk lig)

Oh en die vent, hook em neer!
Kun je he ter met een collega over hebben ofzo? Misschien dat je andere compu kan krijgen beetje verder van hem weg..

Anonymous said...

Jaloers dames?
Ik geloof dat ik me ook veel irriteer aan die 3 schaatsfans..Wat zijn ze irritant zeg! Niet te geloven...
Stel je voor dat ze iemand eerder ontdekken dan jullie...dat is toch een ramp?!

Anna said...

huh? lol

eerder ontdekken? ja drama

Liselotte said...

Voelt iemand zich hier aangesproken? Op mijn lieve roze blogje mag ik toch lekker mijn gedachten spuien? en trouwens... als je er wat op aan te merken hebt, post dan lekker onder je naam en niet onder anoniem.... of is dat te eng?

Liselotte said...

PS: wees gerust, je kan het er gewoon bijzetten, wij staan nooit bij de achteruitgang, dus we komen je/jullie vast niet tegen...

Anna said...

of bij een prive-diner, of bij.. etc.

Anyway, het is maar wat je allemaal wil interpreteren uit een simpel grappig-irritatie-berichtje. Volgens mij ziet er iemand spoken.

Ik wil eigenlijk nog een variatietip voor die bordjes meegeven, maar dat heeft anonymous nu nog niet verdiend.

Anonymous said...

Hallo.
Ik zat wat op het internet rond te struinen om wat dingen te lezen over schaatsen en door middel van google kwam ik hier uit. Erg leuke stukjes schrijf je!

Alleen jammer dat je mensen loopt zwart te maken in je stukje, ik zou daar toch mee uitkijken als ik jou was... Het is best vervelend als de mensen zelf het lezen en ook niet aardig. Maar dat is een wijze opmerking van Jan. Ik hoor mij er ook niet mee te bemoeien.

Tot snel langs de baan, wie weet treffen we elkaar wel eens.

Groet
Jan

Liselotte said...

beste jan,

Bedankt voor je advies, maar ik geloof niet dat ik mensen zwart maak.... Het was een semi irritatie, meer grappig bedoeld... en volgens mij staan er geen namen bij en komen heel veel mensen bij het schaatsen regelmatig op tv... wij vieren ook!
En ik zie je vast wel langs de baan, want komend zeizoen gaan er weer een aantal tripjes aankomen!

PS: volgens mij schrijf ik ook heel eerlijk als ik mij aan mezelf erger en ik ben ook niet bang om mijzelf voor schut te zetten, maar dat heb je vast al wel kunnen lezen....

Anna said...

Tsja, in Lelystad irriteert men zich blijkbaar nooit. Knap. Ik doe het wel, soms heb je van die buien. En er zullen ook vast mensen zijn die zich aan mij irriteren, dat zal me een worst wezen.

Nou Jan & A, kom maar niet meer op deze site voordat je je toch ook gaat irriteren. Ga maar lekker verder met 'ontdekken' ofzo.

Liselotte said...

Ach sommige mensen hebben engelengeduld en anderen een engelengezicht hahahahhahahaahhaa
(ehm, grapje dat snappen de wat snel op de teentjes getrapte mensen toch wel?)