Feb 2, 2007

Ik ga trouwen!

Enige tijd geleden had ik het idee dat een collega iets van mij wilde. En dan niet een leuke collega... heb er nog steeds geen goed gevoel over en deze week had ik er genoeg van.... dus heb ik er even een roddel in gegooid...
Dat ik single ben wil niet zeggen dat ik niet iemand zie, of helemaal niets uitspook...... sloeg niet in als een bom, maar mensen werden erg nieuwsgierig ... vooral na een avondje stappen in een cafe waar ook schaatsers rondliepen... Alhoewel ik gezegd heb niets met schaatsers, trainers of iets dergelijks uitgespookt te hebben niemand geloofde het (hihi, mijn collega leek ook iets minder goedgehumeurd te worden). En in dit geval niet een heel slecht uitgangspunt. Dus aan het begin van de ochtend wilde men een groter tipje van de sluier, en in de loop van de dag werd dit een tip van de sluier en aan het einde van de dag, toen mijn baas bij ons zat, was de tip van de sluier opeens een trouwplan geworden.....
En dat ging heel snel, want iemand die een heel stuk verderop zat vroeg opeens wanneer ik ging trouwen en of ie rijk was (en toen ik zei niet direct rijk, was het meteen echte liefde)...
Anyway, het maakte het hele gezeik wel weer grappig, al werd ik wel gek van de spullen die mijn collega elke keer met een klap verzette (nietmachine, gooiende bril, pakken papier, en nog wat materialen die we gebruiken en de gehele tijd geroffel met de vuisten op de tafel) ....
dus voor iedereen die het wil weten.... na dit weekend ben ik onofficieel getrouwd. Ik laat het weten zodra de kinderen komen!

2 comments:

Anna said...

gefeliciteerd met dit heuglijke nieuws!! Ik kan niet wachten op het feestje! En oh wat bof je toch met zo'n leuke vent!

Liselotte said...

ja he, ben er ook erg gelukkig mee... hihi en natuurlijk ben je uitgenodigt voor het grote feest!