Feb 13, 2007

Ziek thuis: tijd om na te denken over de vakantie

Na een kleintal dagen (ongeveer vier) ziek te zijn geweest, kom ik nu weer aardig bij mijn positieven. Ik bedoel, mijn oren zitten nog dicht en ik zou zo nog twee dagen kunnen slapen, maar het is allemaal niet meer mistig, hoofdpijnerig en spierpijnerig om mij heen en het groene goedje is ook van de een op andere nacht vertrokken. Ik zeg: iedereen moet die 1000mg vitamine C pillen aanschaffen, wonderpillen. Zo nu ik die dingen (en de vapo stoomdingetjes) geprezen heb, de rest van het verhaal.
Ben, nu ik weer kan nadenken, aan het bedenken hoe ik mijn komende vakantie in augustus (1 week) en september (2 weken) ga invullen. En ik denk het al een klein beetje te weten. Een dag heen vliegen, twee dagen terug vliegen, 2 dagen bijkomen en dan 4 dagen Iguazu (watervallen), 4 dagen Salinas Grandes (zoutvlaktes in argentinie, heen en weer reizen even meegenomen), 6 dagen paardrijden rond Tucuman en 1 dag Tucuman en dan nog ongeveer 3 dagen iets anders.
Ik zou natuurlijk eigenlijk naar Colombia gaan. Maar dit gaat niet door omdat ik niet de gehele maand september weg kan en ik aan het einde van september een of andere rondreis (die door locals geonrganiseerd wordt) dus niet kan doen en echt een hele maand reizen organiseren in dat toch een beetje gevaarlijke land en dan meteen terugkomen in een eventueel superzware introductie van een nieuw programma, lijkt me niet verstandig. Daarom val ik terug op oud en vertrouwd Argentinie. Helaas niet Pategonie, maar dat is in augustus en september veels te koud.... en daarbij wil ik die watervallen en de zoutvlaktes heel graag zien en past het dus mooi in mijn planning... krijg er al weer helemaal zin in....
nou ja, later meer!

No comments: