Feb 11, 2007

De wereld is van Ireen en Sven!


Wilde ik gisteren hele verhalen vertellen en vandaag eigenlijk ook wel, komt daar nu helemaal niets van omdat ik belachelijk ziek in mijn bedje cq op de bank lig.

Gisteren was het natuurlijk genieten van Ireen Wust en een beetje pijnleiden met Anni Friesinger en natuurlijk de kleine terugval van Sven Kramer op de 1500m (ach wat heet terugval, hij bleef vooraan staan). Ook zag ik 's-morgens het bericht dat alles met Tobias Schneider okay was.

Helaas heb ik vandaag niet heel veel meegekregen. Zo zag ik wel de rit van Vis, maar niet de rit van Van Deutekom en de rit van Ireen Wust (beetje jammer). Gelukkig heb ik we lalle ritten van de Nederlandse mannen meegekregen. Mooie race tussen Bokko en Olde Heuvel, wat een spanning tijdens de race van Erben Wennemars en vonden jullie ook niet dat het leek of Sven wachtte op Carl om hem mee te slepen naar die tweede plek? Dat lukte helaas niet,m aar men wat een mooie race.


Morgen plak ik er nog even een mooi fotootje bij (zal die lekker vloeken met het roze van het blog)(de dag erna, foto erbijgeplakt). Ik ga naar de ereronde kijken en ga dan lekker naar mijn nest! Ajuus!
foto: www.meijco.nl

No comments: