Feb 6, 2007

Zo ontzettend boos!

Zo, ik zit hier nog te trillen van woede en dat terwijl ik al een half uur heb staan rennen op de loopband. Zo ontzettend boos!
Wat er is gebeurd? De coordinator kwam vandaag naar mij toe. "Liselotte, heb jij jouw vakantie al geboekt?"Ehm, nee, ik ben aan het plannen.... Oh mooi, je vakantie is ingetrokken, het kan niet...."
WAT!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Dat meen je niet? Nou, toch wel. Ze waren vergeten dat er een belangrijk programma live gaat op 7 oktober, en liever eerder, dus dan moet iedereen minimaal twee weken van te voren en twee weken erna aanwezig zijn. Dus van half september tot eind oktober mag er niemand weg. Oh, en jullie wisten twee maanden geleden nog niet dat dit dat dan live zou gaan? Eh, jawel....
Ze hebben verdorie goedkeuring gegeven, dan kunnen ze het toch niet opeens intrekken? Ik moet de gehele zomer extra werken zodat iedereen op vakantie kan en ik mag niet.... Of ik dan niet in november kon.... Nee, regenzeizoen, december dan..... betalen jullie dan de 700 euro die het ticket extra kost?
Als ze willen dat ik mijn vakantie intrek, prima, maar dan wil ik volgend jaar zes weken achter elkaar weg kan.... Nou dat kon niet zomaar....
Nu gaan we dus donderdag met de grote baas praten, om te kijken wat er geregeld kan worden.... zucht, ik baal hier zo van, ik had mij er zo op verheugd en nu kan het dus opeens niet meer. Ik hoop dat er een uitzondering wordt gemaakt, maar waarschijnlijk niet, want alle hens moeten aan dek zijn. Dus zometeen mag ik voor iedereen werken zodat zij een maand op vakantie kunnen en ik kan twee weken naar de Costa omdat ik niet langer weg mag...
Pffff, ik kan er nog even niet over uit, maar wellicht is mijn reactie een beetje overdreven....

3 comments:

Anna said...

Wat grandioos kut!

Is er inmiddels al iets bekend? Uit het gesprekje.. ?

Liselotte said...

ja, uiteindelijk mocht ik toch een maand, maar dan ook gedeeltelijk in augustus... ik heb er maar voor gekozen om drie weken te gaan, zodat ik terug ben voordat het complete chaos wordt..... terug komen van vakantie en terecht komen in een complete zooi is ook niets, vooral niet na een vakantie toch spannend is... dus nu drie weken... laatste week augustus en daarna twee weken september... en dan in maart... eind goed al goed

Anna said...

Zullen weer mooie vakanties worden! Ik ben jaloers!

Nu kun je iig lekker ergens naar uitkijken. Mooi