Feb 5, 2007

De man op het balkon

Vandaag was de dag dat er weer mannetjes voor de lekkage langs kwamen. Deze keer om de tegels te verwijderen, alles schoon te maken en op nieuw een laagje isolatie aan te brengen (deze keer ietsje hoger) en om een paneel ergens af te schoeven om te kijken of daar iets nat was.

Groot was mijn verbazing toen er een soort Jochem Uytdehaage look alike binnen stapte. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook nog eens qua praten... ik heb mij daar gewoon 6 uur over kunnen verbazen.

Na een uurtje ging ie pauze houden (tien uur, rare tijd) en een collega ophalen, want z'n maatje was ziek en hij moest nu dus met iemand anders samen werken. Terwijl die twee buiten bezig waren, zat ik lekker binnen achter mijn computer om te kijken of er nog leuke tips voor Colombia te vinden zijn (zucht, gaat lastig project worden om daar heen op vakantie te gaan.... ik en mijn plannen). Na verloop van tijd maar wat huishoudelijke dingen gaan uitspoken. Om twee uur waren ze klaar en hoopten ze dat de lekkage opgelost was, want ze hadden nergens een scheur of iets dergelijk kunnen vinden. Dus laat het vannacht (maar dan ook alleen vannacht, neit morgenochtend of avond) maar lekker hozen!

No comments: