Mar 26, 2007

Hard trainen

Pfffffff, ik had geloof ik nooit gedacht dat ik ooit nog eens netjes drie keer per week op het fietsje zou stappen richting de fitness om daar aan de slag te gaan. Nou moet ik ook eerlijk toegeven dat ik nu een zwaar fanatieke trainer heb, die behoorlijk aanstekend werkt. Ik loop hem ongeveer twee keer per week tegen het lijf en hij heeft altijd iets te zeggen (meestal in de trant dat ik in de problemen kom als ik niet hard genoeg train of dat het poortje gesloten blijf tot ik alle oefeningen heb gedaan, maar het gaat om het idee), of even komt vragen hoe het kom, kijkt hoe zwaar mijn cardio is ingesteld of om te checken hoe het met de vorderingen gaat. De afgelopen anderhalve week is ie al druk bezig met kijken wat we de volgende keer gaan doen, en we hebben er vandaag alvast een voorschot opgenomen. Veel oefeningen kan ik nl makkelijk tot 8 of 10 herhalingen, maar naar die 12x gaan is lastig. Dan verzuur ik en kom ik er niet aan toe om de hoeveelheid kilo's omhoog te gooien. Gelukkig had Levi (de instructeur) al bedacht dat we aan massa gaan werken (er moet 3 kilo spier bij, dus tel maar uit), dus de kilo's gaan omhoog, maar het aantal keer gaat omlaag (wat er met het aantal herhalingen gaat gebeuren merk ik dan wel weer). Daarnaast moet ik meer gaan eten (pffffffff) want dan wordt het trainen makkelijker en ik moet minimaal na elke training aan de proteineshakes, maar eigenlijk elke ochtend, want twee uur na je training gaat je lichaam bezig met het afbreken en kun je in principe zpveel eten als je wilt, maar moet je vooral eiwitten inslaan om de spiermassa niet op te laten eten ....
Pffffffffffff okay..... gelukkig heb ik qua structuur al het perfecte lichaam, dus over drie maanden moeten de eerste resultaten te zien zijn! Spannend! Eindelijk strak in de zomer! Woooohoooo

1 comment:

Anonymous said...

Good words.